linneamaria.blogg.se

2014-01-03
14:38:00

Träning
Fördelen med att jag inte tränat så mycket under jul och nyårs veckorna är ju att träningsvärken blir desto värre nnu när jag börjat igen!!
Jag körde biceps/rygg igår och triceps/bröst/axlar idag..
körde också marklyft för första gången på väldigt länge (varför marklyfter jag inte oftare) och jag kan säga att träningsvärken i ryggen är...... fruktansvärd :P
Jag hade dock inte tappat desto mer i styrka i mark, jag kan fortfarande lyfta min egen vikt, alltså ca 60kg x3 alltså en repetition och lite vila mellan!
Nu är det bara att kriga vidare!!

Däremot var jag jäkligt svag i bänken idag, sist tror jag att jag faktiskt tog 40kg typ 3 reps..
idag klarade jag knappt av 30kg men iofs 4-5reps per set..
 
well well.. det finns ju alltid grejer att jobba på ;) och det är ju bra :)
 
Här ska ni få se en del av mina nya träningstights.. dom är jätteroliga tyckte jag tills jag upptäckte mitt i passet igår att det ser ut som att jag har en mustasch mellan benen ;)
men jag får bju på det ;)
 
Jag ska visa sedan vad jag ställde till med igår! Väntar på lite bilder bara ;)
Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: