linneamaria.blogg.se

2014-01-19
21:22:20

celebrity makeup - Katy Perry
I eftermiddag har jag pysslat med detta..(och halva kvällen).

Jag såg ett program om Katy Perry igår och blev sugen på att kopiera hennes makeup!!
Såhär blev det till slut:
Och bilden nedanför är den jag utgått från.. eller jag började utgå från en annan och sen blev det den här!
Så därför är det inte helt likt!

Varför jag valde Katy är för att jag har ganska liknande drag som henne, väldigt lik ansiktsform näsa och runda stora ögon!
Det hon dock begåvades med var ett vackert rakt leende och bredare ögonbryn :P

Mina ögonbryn är ju supertunna!! På bilder på mig har jag både målat dom bredare och photoshoppat dom ännu bredare :P då förstår ni hur smala bryn jag har egentligen!
Jag har också ändrat min ögonfärg och hårfärg i photoshop!
Visst på bilden har katy lila och blått hår, jag valde att göra det supermörkt för det är så "brukar" ha!!

Jag är egentligen inte jättenöjd, jag ska nog göra ett annat försök en annan gång! 
För hon är ju sjukt vacker!!
Jag måste bara hitta en bra bild att utgå från!!

Hoppas ni gillar det!!

(jag kan ju bara tillägga att att få min korta lugg att ligga i nånslags mittbena inte var det enklaste :P
den här tog jag också, när jag tagit fram luggen igen!!
Tyvärr fick jag en ful skugga över ena ögat, skulle behöva lite bättre ljus!!
 

Kommentarer:
#1: lina

men så vacker du är!

2014-01-19 @ 22:01:40
#2: moa

Vilken skola i vilken stad utbildade du dig? :)

2014-12-03 @ 10:22:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: