linneamaria.blogg.se

2014-01-21
16:16:15

Noll energi
Gud vilken dag!!
Jag har verkligen en energikrasch utan dess like!!
Jag orkar INGENTING!!
Det enda jag orkade var benpass på gymmet imorse, kanske var det det som sög musten ur mig! Det är jobbigt att återhämta sig efter benpassen!!
Men jag har verkligen inte åstadkommit något mer efter det..
Jag har suttit i soffan och gjort ingenting, jag har sovit en liten stund, sen suttit i soffan en stund till!!
Jag har duschat och ätit för att få upp energin, men inget händer!!

Hoppas INTE att jag ska bli sjuk :/
 
Något kul däremot är att mina glasögon kom idag! Nu måste jag bara bestämma mig för vilka jag ska behålla!!
Men dom är jättefina båda två!!
Annars så var benpasset riktigt bra också! Jag orkade massor kändes det som :)
 
Ni ska få se bild på glasögonen senare!!
 
Ikväll är det dags för terminens första Funktionella träning! Tur att jag inte brukar vara med själv! Det hade jag aldrig orkat :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: