linneamaria.blogg.se

2014-01-17
15:15:56

tävlade och vann!!
Innan jul så körde Röhnish en adventskalener på instagram där dom tävlade ut produkter ur deras sortiment varenda dag!
Jag var med och tävlade på rätt många men trodde aldrig att jag skulle vinna något!!
En dag tävlade dom ut en jacka som jag blev förälskad i direkt så jag var såklart med och tävlade och lade även upp bilden på jackan på min instagram (@linnea_lundstrom), trodde fortfarande att jag inte skulle ha någon chans att vinna då det var måååånga som tävlade på varje grej!!
Döm om min förvåning när jag på julafton kollar instagram och ser att jag har vunnit jackan :D
Som dessutom var den dyraste produkten dom tävlade ut!!

Nu har den äntligen kommit och såhär ser den ut!!
Den är superfin :)
Vill ni ha en likadan så finns den på halva priset nu på http://www.rohnisch.se/sv/artiklar/jackor-2/lynx-jacket.html
Riktigt nice och riktigt kul :

Kommentar:
#1: Mamma

Den är ju jättefin, så lämpligt att den kom nu när det är så kallt!

Svar: Ja den är verkligen super :) och värmen håller den också, inte riktigt lika tjock som min Everest,mycket nättare, men ändå riktigt varm!!
Linnea

2014-01-17 @ 16:21:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: