linneamaria.blogg.se

2014-01-06
18:33:50

Nyår på gymmet!!
Hmm.. det märks på gymmet att det varit nyår ;)
Mycket folk!!
 
Jag kunde ändå köra det som var tänkt :) inget var upptaget!!

Körde första underkroppspasset idag i träningsupplägget jag tänkt prova!
Har en känsla av att jag inte kommer kunna gå imorgon och definitivt inte på onsdag :P
 
upplägget innehåller få övningar och fokuserar på basövningar så som knäböj, marklyft, axelpressar och bänkpress. sedan tillkommer några fler övningar per pass!!
Det är rätt få reps så det blir tungt..
Anders som äger gymmet övertalade mig att inte köra mina knäböj så djupt längre för att han hade pajjat sina knän genom att köra djupa knäböj, okej då.. jag kör väl bara parallellt med golvet då :/
Jag vill inte offra mina knän!!!!
 

Never skip legday!!
Nu ska jag också sluta hoppa över bendagarna för att dom är jobbiga :P jäklar vad man får upp värmen snabbt när man kör ben, shit!!

 
Det är lite jobbigt när man är van att vara kanske 3 pers på gymmet när man tränar till idag när det säkert var 10-15 pers samtidigt!! Det är ju inte världens största gym direkt!!
Får se hur många som är kvar i början av februari ;)

Kommentar:
#1: therese

De som är kvar i februari är de 3 som var där innan nyår

😊

Mvh

Therese

Svar: Typ något sånt ;) Och jag tänker vara en av dom tre!!
Linnea

2014-01-07 @ 13:42:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: