linneamaria.blogg.se

2014-01-31
13:55:22

projekt gröt och projekt kaffe
Okej såhär såg min lunch ut!
Rågflingegröt och kaffe och ett kokt ägg!!

I gröten har jag ekologiska rågflingor, ekologisk kokos, ett rivet äpple, tranbär och russin.
I kaffet har jag två stevia suketter och lite mjölk :P

Domen då!
Gröten var faktiskt inte så himla dålig, första tuggan var inte bra, men det gick bra på slutet och jag åt upp alltihopa :)
Jag fick visserligen ha i ganska mycket äpple och många russin, men man måste ju börja nånstans :P

kaffet däremot är fortfarande pest.
Men jag ska ge det 10 gånger, både gröten och kaffet!!
 
Årets största utmaning skulle jag säga! 
Till och med större än att jag hoppat på en utmaning med 365 träningspass på ett år!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: