linneamaria.blogg.se

2014-01-04
22:29:30

Nytt år nytt träningsupplägg
Godkväll!!

Tänkte att jag skulle börja året med ett nytt träningsupplägg!!
Jag har ju nu under ett tag kört rätt mycket bara på känsla! 
Jga har alltså bestämt innan vilka muskelgrupper jag skall träna och sedan bara kört dom övningarna jag kännt för den dagen!
Och det är ju rätt skönt, men muskeltillväxten har väl inte varit vad jag önskat!

Så nu har jag grävt fram ett nybörjarprogram som jag tänkte köra under några veckor!!
Ett enkelt upplägg som ändå innehåller många av mina favoritövningar :)
 
Gym 3ggr i veckan.
får se hur det funkar då jag gärna tränar fler gånger ;) men då får jag väl lägga in lite kondition också ;)
 
Nu jäklar ska jag få muskler ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: