linneamaria.blogg.se

2013-09-02
19:38:32

Resa
Tänkte bara berätta att jag bokat tåg ner till Uppsala i november!
Jag har sagt i såååå många år att jag ska hälsa på Ida i uppsala igen, det är ju typ 4 år sedan jag var där tror jag!?
Jag åker i början av november :)
Tänkte boka flyg, men sen hittade jag en variant med att åka nattåg dit tidigare än jag kollat först, och då blev det billigare än att flyga och enklare då jag kommer direkt till Uppsala och inte till Stockholm :)
Ska bli sjukt trevligt!!
Bara att försöka spara lite pengar nu då så jag inte känner att jag måste snåla, även om jag inte direkt kommer toksprätta pengar heller!!
 
 

Kommentar:
#1: Ida

Trevligt trevligt :)

Svar: mycket trevligt :)
Linnea

2013-09-04 @ 06:37:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: