linneamaria.blogg.se

2013-10-04
21:14:34

Smokey eye
Dagens makeup ser ut såhär!!
Fick inte till några bra bilder tycker jag.. men ni får stå ut :P
håret ser knas ut :P men kan också tillägga att det enda jag gjort med håret på bilden är att platta luggen!!
Annars är det faktiskt mina naturliga lockar :)
 
Spelade faktiskt in en video också när jag sminkade mig idag..
men jag skulle behöva klippa lite i den innan jag lägger upp den, men den funkade inte i movie maker, så jag jobbar på det!
 
Idag har jag använt alla produkter från MUS:
Matt foundation Vanilla
Compact powder transcludent
Cover all mix
Marble blush Breccia
Brow pencil nr.1
Eye primer clear
M/S Vanilla
M/S Monty
M/S Pollution
Cake eyeliner black
Eyepencil Vanilla
 
Nu är dock håret kortare, nyklippt är jag :)
riktigt skönt!!
Och nu är det ännu lite kortare än förra gången tror jag, men som sagt.. bättre lite för kort från början, det växer ju fort som attans ändå!!
 
Nu ska jag hänga tvätten och stänga av vattnet :/
 
Sen är det godnatt!!
 
Puss på er

Kommentar:
#1: lina

jättesnygga bilder ju!

Svar: Tack fina du!!
Linnea

2013-10-04 @ 21:24:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: