linneamaria.blogg.se

2013-10-14
13:05:09

Naglar dag 10
Nu är det tio dagar sedan som jag gjorde gellack naglarna!
Det börjar såklart synas rätt mycket art naglarna växer :P
Dom flesta naglarna är ändå fortfarande lika snygga som när jag gjorde dom!! 
Det är tumnaglarna som blivit mest slitna!!
Men det får man väl ändå räkna med :P

Nu ser mina nagelband förjäkliga ut, dom är torra och fnasiga och jag har pillat lite på dom, så det får ni ha överseende med!! 
Såhär ser det iaf ut efter tio dagar:






På långt håll är utväxten inget man tänker på tycker jag!!
Sen bör man också tänka på att mina naglar växer väldigt snabbt eftersom jag varit nagelbitare tidigare!!
Detta gäller de flesta nagelbitarna då nageln lär sig att växa snabbare för att skydda fingertopparna!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: