linneamaria.blogg.se

2013-10-02
20:37:54

Legday
Jag fortsatte på min inslagna väg.. jag körde lite vad jag kände för på gymmet!!
Det blev fokus på benen idag, samt lite biceps på slutet!!

Jag älskar att träna ben samtidigt som jag hatar det!!
Det är en så stor muskelgrupp så man blir så oerhört slut eftersom det kräver mycket syre för att syresätta blodet till musklerna!!
Men det är grymt när man är så slut i benen så man går som om man skitit ner sig :P
Också måste man liksom ta ett djupt andetag innan man går ner för trappen till omklädningsrummet!!
Och trappen tar minst dubbelt så lång tid som vanligt att gå :P
Sen ska man ångra att man tog cykeln till gymmet :)
 
Så kändes det idag :D
GÖTT!!
 
Mitt hår var utplattat när jag åkte till gymmet!! Kolla nacklockarna ;)
sned blev jag ;)

Kommentar:
#1: lina

snygging :*

2013-10-02 @ 21:32:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: