linneamaria.blogg.se

2013-10-19
21:25:40

Inte som jag tänkt!
Gjorde nya gellack naglar idag! 

Jag hade köpt en nu färg i hopp om att få ett väldigt neutralt resultat!

Jag köpte French pink, jag frågade på kicks där jag köpte det om det var opakt eller transparent.. Dom var inte helt hundra men ena tjejen som faktiskt provat produkterna sa att med tre lager så är det inga problem, då kommer det täcka!!

Pyttsan, såhär ser det ut

Och jag som verkligen inte gillar franskmanikyr.. Nu ser det ut som om jag har det......
Suck..

Nackdelen med att det sitter i 2 veckor;)
Jag får stå ut!! 

Jag ska leta ett annat opakt ljust neutralt som jag kan ha!

Också ska jag köpa något snyggt inför julen (jag vet att det är rätt länge kvar till dess, men det kommer ju gå fort som tusan)

Så vad tycker ni? Hiss eller diss på nya nagellacket?

Det är väl egentligen inte fult.. Det är bara inte jag :/

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: