linneamaria.blogg.se

2013-10-08
23:03:06

Bokmal
Jag skulle nog kalla mig själv för en bokmal!! En långsam sådan!!
Inte för att jag löser långsamt i sig, utan för att jag alltid läser innan jag ska sova och somnar med fingret i boken VARJE kväll!! 
Det är liksom min insomningsrutin!! Enda gången jag inte kan somna är om jag inte har en bok att läsa :P

Ibland kan jag vara på samma uppslag i boken i en vecka om jag är riktigt trött! 
Då tar det rätt lång tid att läsa en bok :)

Nu ska jag börja på en ny bok!! 
Mons kallentofts den femte årstiden!! Jag kan inte fatta att jag inte läst den än då jag älskar hans tidigare böcker!! 

Men jag är också nästan avundsjuk på mig själv som inte läst den än :) 




Efter den ska jag läsa vattenänglar som inte heller läst :) 

Sen måste jag alltid vänta tills böcker kommer på pocket!! 
Jag har typ läst en inbunden bok på 5 år kanske :P

Godnatt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: