linneamaria.blogg.se

2013-11-19
12:21:02

Vatten vatten..
Herregud vad man är beroende av vatten och vad man tar det förgivet!!

Vi har nu varit utan vatten sedan igår natt någon gång, det är iaf över 24 timmar!!

Jag har till och med drömt inatt att jag fick duscha :P haha det var så grymt skönt!!
Mitt hår är så äckligt så det blir nog mössa på jobbet imorgon om vi inte får igång något vatten innan dess!!
 
Nu är det alltså inte bara hemma hos mig som det är såhär utan hela Robertsfors verkar vara mer eller mindre drabbat!
Det hade med den där jäkla stormen att göra!!
Inte så kul att jobba på dagis utan vatten, men i går härdade vi ut.. nyss fick jag ett telefonsamtal från min kollega som berättade att dom stängde dagis idag pga att det inte finns något vatten!!

Ja herregud, man tänker ju såklart på dom som alltid har det såhär.. hur extremt bortskämda vi är med dricksvatten i kranarna osv!!
 
Men jag längtar alltså verkligen efter en dusch!! herregud!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: