linneamaria.blogg.se

2013-11-12
20:38:07

Nya utmaningar!!

Jag som hade bestämt mig för att inte ta på mig något mer i november.....

Jag började undra om jag tagit mig vatten över huvudet denna gången!?

Han som äger gymmet här i Robban ringde mig igår och berättar att tjejen som kört funktionell träning är sjukskriver resten av terminen.. I nästa andetag frågar han om jag skulle kunna tänka mig att hoppa in istället!!

Jag svarade nog Ja innan jag hunnit tänka efter :P 
Jag har aldrig kört funktionell träning tidigare!

Men jag fick hjälp av Harrieth som gått tidigare, så nu har jag genomfört första passet!!
Det gick bra tror jag! Men lite annorlunda blir det ju att leda något som dom egentligen kan bättre än mig ;)

Well well unga utmaningar är ju omöjliga, och nu ser jag redan framemot bästa vecka!!

Kram på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: