linneamaria.blogg.se

2013-11-23
21:13:44

Julklappar
Så var man igång på riktigt med julklapparna!!
Man kan till och med säga att jag är NÄSTAN klar!!
Jag har köpt 4 julklappar hittills!
2 st i Uppsala och 2 st idag!!
På tisdag ska jag in till stan igen, då hoppas jag kunna köpa minst 3 till för jag vet vad jag tänkt köpa!!
Sen är det inte så många kvar, det beror lite på hur mycket vi ska köpa!!
 
Nu känns det ju också mycket bättre med förkylningen :) så jag passade på att gå på gymmet för första gången på en vecka ungefär!
Rygg och biceps fick sig en ordentlig omgång, speciellt biceps :D
Och jag slog personbästa i marklyft!! 65kg :) Nu lyfter jag alltså mer än min egen kroppsvikt!! Coolt :P

Snygg gym-sminkning va!?
Naaah, jobbade ju på makeupstore idag och jag ids faktiskt inte sminka av mig innan jag drar på gymmet!!
Så ibland blir det lite sotat ;)
 
Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: