linneamaria.blogg.se

2013-12-10
12:57:24

Tisdag
Alltså det hjälps ju inte att det är jäkligt skönt att vara ledig ;)
 
Jag har just varit på gymmet och tränat rygg och biceps!!

Tog lite löjliga spännisbilder, men jag blir bara så besviken för jag tycker att mina muskler ska synas mer :P
Mina armar ser ändå taniga ut, fast jag tror att dom är lite mer.... hmmm... biffiga än förut... haha biffiga går inte ens att säga om mina armar ändå :P
Men det är det bästa ordet jag kan använda..
 
För mina armar har alltid varit spinkiga, mina handleder är rent löjliga.. om jag lägger på mig vikt så hamnar allt från  midjan och neråt :P
Men jag jobbar på att bygga upp lite snyggare armar!!
Wish me luck ;)
 
Idag får ni ingen spännisbild :P
Det får ni när dom faktiskt börjar bli lite biffiga på riktigt ;) 
 
Ni får en nöjd bild istället för passet gick så bra!!
Ikväll blir det funktionell träning..
Men jag passar på att träna på dagen istället när jag lix är ledig, så kan jag fokusera på att hålla tiden och jaga på mina deltagare istället för att själv får träningen gjord!!
 
Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: