linneamaria.blogg.se

2013-12-25
10:58:01

När juldagsmorgon glimmar..
När juldagsmorgon glimmar jag vill till gymmet gå.
Att träna hela kroppen, det kan du väl förstå?
 
Klockan är alltså strax 11.00 på juldagsmorgon och jag har just kommit hem från gymmet!!

Jag tänkte igår att jag skulle åka, sen ångrade jag mig..
och när jag vaknade var det samma sak!
Jag tänkte först att va bra att jag vaknar rätt tidigt då hinner jag träna..
sen tänkte jag "nej det behöver jag inte, man får vara ledig"
Satte mig med datorn i typ 10 min, sen sa kroppen "Jag vill jag vill jag vill" så jag lydde!!
Det är så härligt när kroppen skriker efter träning, så man inte behöver pressa sig själv dit, att det inte känns jobbigt att gå dit alltså!!
bara underbart!!
Älskar endorfin-kicken!!

Jag körde typ helkropp eftersom man inte vet hur mycket träning man hinner med nu!!
Minst ben.. för det tycker jag inte om just nu :P 
Det måste jag nästan köra en enkom dag så man kan ladda på ett bra sätt!!


Hoppas ni får en fin juldag! Nu ska jag börja förbereda för att återställa biorummet :)
 
Puss
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: