linneamaria.blogg.se

2013-12-05
11:33:20

Inspiration
Åh jösses.. jag skulle kunna köpa hur mycket träningskläder som helst om jag bara hade råd!!
Jag blir sjukt peppad av att ha fräscha kläder på gymmet, visst jag blir inte starkare av det, men jag pallar inte att gå dit sunkig och i trasiga sunkiga kläder..
 
Hade jag några hundra eller tusenlappar över så skulle jag köpa detta just nu:

 
Lila puma tightsen finns här * Blågrå randiga Puma tightsen finns här * De svarta Hummel tightsen här * Sjukt coola mönstrade Nike Free skor finns här * Orange linne med grym rygg här * Rosa linnet från Röhnisch här * Mönstrade linnet från Nike finns här * Orange t-shirt Röhnisch här * Gröna Röhnisch linnet finns här Mörkblå adidas tightsen här
Osv osv osv osv kika runt lite på sportamore så dör man ju typ!! Jag skulle kunna sprätta HELA min lön där varje månad om jag inte hade andra utgifter :P
 
Så om någon bara känner sig extra givmild så brukar jag ha xs eller s på linnen och tights och 37/38 på skor ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: