linneamaria.blogg.se

2013-12-07
11:21:57

blandad dag
Igår blev en väldigt blandad dag!
Jag var tack och lov ledig och kunde sova liiite längre än vanligt, vilket jag behöver då jag aldrig varit så trött i hela mitt liv som dom senaste veckorna!!
 
Jag åkte sedan till mamma och pappa och följde dom och mina syskon på begravning av en nära vän till familjen!
Usch vad tungt och usch vad saknad han är!
Det var i alla fall en jättefin begravning.
Jag var helt slut när jag kom tillbaka till mamma och pappa, men det var bara att ladda om,
byta kläder och sminka till sig lite för att bege mig på julbord med bästa tjejerna på Studio Esplanaden!
 
Vi gick på schlagerklubben och käkade, jag var lite skeptisk innan då det låter lite konstigt med julbord på en nattklubb :P
Men jag är verkligen positivt överraskad!!
Det var sju tallrikar och man fick bara plocka från ett bord i taget och sedan byta :P
tallrik 1: massa olika sillar, ägghalvor och flera olika sorters strömming.
tallrik 2: lax i massa olika varianter.
tallrik 3: kallskuret kött
tallrik 4: varmt kött, köttbullar, prinskorv, potatis, revbensspjäll osv
tallrik 5: desserter, risalamalta, tårtor, ostkaka, marängsviss osv osv
tallrik 6: ost och kex
tallrik 7: godis
 
jösses!! behöver jag berätta att man var rätt mätt?
 
Sen åkte skjutsade jag hem brudarna och åkte hem till mig och somnade i soffan!!
Tog en jäkla sovmorgon också, enda till halv elva!! 
Jag vet inte när det hände sist, men skönt var det! och välbehövligt!!

Nu får vi se vad denna dag har att bjuda på! 
 
Over n out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: