linneamaria.blogg.se

2013-12-16
16:29:47

Ajaj
Jodå, igår tränade jag ben precis som upplägget sade, däremot var det ett väldigt ofokuserat och stressat pass och jag han inte alls det jag hade tänkt :/

och idag också jag iväg för att köra biceps/rygg också som planerat! Jag var taggad ut i fingerspetsarna, men efter typ tredje övningen så började min armbåge göra ont, eller precis ovanför armbågen..
Om jag diagnosticerar mig själv gissar jag på ett muskelfäste till triceps.
Jag fortsatte att köra ändå, men det är nästan inte lönt, gör det ont så blir jag så arg och sur och omotiverad så jag åkte hem ändå!
Däremot tror jag att det ändå blev ett hyffsat pass!!

Nu skulle jag bara ha kört lite löpning också för den hoppade jag över!
Men jag måste väl ändå tillbaka på gymmet, vi blev utan varmvatten igen......... och jag var så arg efter passet att jag sket i att duscha och tänkte göra det hemma senare idag..
men jag får väl då en anledning att åka dit och springa lite och sen duscha!!

Annars är jag rätt nöjd och glad idag ;)
Jag bara låter bitter :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: