linneamaria.blogg.se

2013-09-30
19:52:08

Sovmorgon

Vad är sovmorgon?
Jag började jobba klockan ett idag, så jag var på gymmet klockan 09.00 och körde ett pass för biceps, triceps, axlar och bröst!!
Jag var så slut i överkroppen att jag inte kunde ta ett kort utan att skaka:P

Det är så det ska va :) nu är det bara att hoppas på lite träningsvärk ;)

Jag är så kluven till hur jag ska träna just nu.. Å ena sidan vill jag följa Dolphs träningsprogram bara för att verkligen testa det!
Men å andra sidan så känner jag att jag ska träna det jag känner för den dagen!
Typ dela upp kroppen på två eller tre också bara varva!!
Typ som jag gjorde idag, också kör jag ben och rygg det andra passet också kör man varannan..

Ja vi får se :P

Puss


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: