linneamaria.blogg.se

2014-01-15
18:06:07

Jag vill kunna se!!
för några veckor sedan så visade jag ju att mina glasögon gått sönder och att jag försökte laga dom!
Lagningen gick egentligen bra, men bara i några dagar sen var dom trasiga igen :(
Så jag har faktiskt fått låta bli att ha dom..

Så jag har varit utan några dagar men då slutar alltid dagarna med huvudvärk och det är jag gärna utan! Det är tufft nog att orka med ändå!
Så jag har grävt fram mina gamla pilotglasögon, men jag trivs inte i dom längre.. jag älskar ju verkligen mina mönstrade fina stora glasögon, pilotisarna ger mig inte tillräckligt mycket inramning!!

MEN!!
Idag bestämde jag mig för att beställa nya!
Som dom senaste gångerna är dom köpta på extraoptical.se som har sjukt billiga men ändå snygga bågar!!
Jag kunde inte riktigt bestämma mig mellan två par, ett par som är mina egentliga favoriter och ett par som Johan gillade bäst..
så jag beställde hem båda faktiskt!
två par glasögon för strax över 700kr för båda inklusive frakt :)

Jag kommer nog skicka tillbaka ett par om det inte är så att dom är dööööö snygga båda två ;)

Ett par är ett av dom paren jag la upp för jättelänge sen när jag skulle byta, och ett par är en av deras nyheter!!

Ni ska få se sen :)

Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: