linneamaria.blogg.se

2013-09-19
08:53:55

Lär känna Linnea

Detta visste ni inte (kanske) om mig:


* Jag älskar blommor men vill helst att någon annan ska rensa ogräs * Jag var typ tolv år när jag lärde mig knäppa fingrarna * Min syster lärde mig säga R tidigt, det tyckte hon var viktigt * Jag har 3 syskon, en storasyster, en lillasyster och en lillebror * Jag avskyr att städa och fuskar gärna med städning * Jag hatar att förlora i monopol och krocket (annars är det rätt lugnt) * Jag älskar gröna inredningsprylar * Retrogrejer är min stil * Jag har SJUKT svårt för det mesta som är shabby chict (inte min smak) * Till för 1,5år sedan tränade jag i stort sett ingenting, nu tränar jag flera dagar i veckan * Mina största laster är chips, oboy och rostmackor med ost och marmelad * Jag lider av SVÅR beslutsångest :P * Jag är galet kvällstrött och väldigt morgonpigg * Jag drömmer om (och jobbar för) en kropp med synliga muskler * Jag gick ridskola tills jag var 13 el 14 år, blev sedan allergisk när jag slutade * Jag har jävligt svårt för alla sorters piercings förutom "vanliga" i öronen * Tycker att tatueringar är sjukt fint, skulle gärna ha nån fler själv * Jag var rund som en liten köttbulle när jag var bäbis * Jag älskar Håkan Hellström och Mando Diao * Jag har knappt några svarta kläder i min garderob, dom flesta är köpta efter jag började jobba på Makeupstore * Jag klär mig helst i Jeans och t-shirt, alternativt träningskläder * Kan vara lite för envis för mitt eget bästa ibland * Jag älskar att spendera pengar men jag är också jävligt snål och tycker att allt är dyrt * Jag älskar att bada i havet * Jag älskar min lilla "familj" (Johan och Smilla) så mycket att det gör ont i hjärtat * Jag äger typ 13 bikinis, det är en sak jag verkligen älskar att shoppa * Jag tycker att man aldrig kan ha för mycket smink hemma * Jag är barnsligt förtjust i grodor och blir helt överlycklig om jag ser en *

 

 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: