linneamaria.blogg.se

2013-09-12
22:05:57

Kurs
Åh vad slut jag är!!
Jag har ju egentligen inte gjort speciellt mycket idag förutom att gå på långpromenad som jag redan berättat!!
Men jag hade en sak till på schemat idag, iPad utbildning med jobbet!
mycket kunde man ju sedan innan, men vi fick tips på en massa bra appar som vi kan använda tillsammans med barnen!!
Jag är den enda på stället jag jobbar som fått en ipad, så nu gäller det att ladda hem massa BRA appar som jag kan jobba med!
Ser sjukt mycket framemot det!!
Vi lekte lite med photobooth också, det är ju sjukt roligt, vi skrattade tills vi grät!!

tyvärr så blir det ingen bild i detta inlägg :O
ni får stå ut :P
Gräsligt trött är jag trots att jag knappt gjort något :/
Ska nog sussa lite nu!!

Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: