linneamaria.blogg.se

2013-09-01
10:09:41

Jag ljuger så bra!!
Ledsen att jag ljög för er i fredags!!
Verkligen ledsen!!
Jag lovade er en "ny tränad" bild från igår, men det blev inte av..
Dåliga ursäkter, men dagen gick åt till annat :/
 
Det här gjorde vi bland annat:
Vi tog båten och skulle leta drivved, jag letade mest stenar!!Denhär stenen gillade jag, men den var så sabla stor.. tigerstenen :)
När vi kom tillbaka till bryggan satt den här lilla krabaten och väntade på oss, och för att jag skulle kunna hjälpa Johan att lasta in i bilen så fick hon hoppa ner i min jacka!!
Varmt och mysigt måste det varit för hon satt helt stilla hur länge som helst, och de gör inte Lillan ofta!!
 
 
Men jag tänkte däremot slänga i mig en celsius och hoppa i träningskläderna och åka och träna NU!!
Heja mig!!
Det är ju alltid så "från början" när man ska börja om, innan man tagit sig dit första gångerna är det så jobbigt!
Sen kliver man över den där underbara tröskeln när kroppen börjar skrika efter att träna!! Jag längtar dit :D
 
Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: