linneamaria.blogg.se

2013-09-13
13:42:27

Fredagen den 13:e!!
Så, fredagen den 13:e idag.. jag är ledig och tänkte såklart passa på att träna!!

11.00 "Törs man!?" tänkte jag, kommer väl bryta benet eller nått..

Nä men det gick visst bra tänkte jag en timma senare när jag kört ett ben/rygg/underarmspass.. Körde bland annat den maskinen jag hatar mest av allt: Lårcurlen, det är verkligen en smärtsamt skön känsla i baksidalår!!
Tänkte ju som sagt att jamen det här gick ju bra, jag hoppar väl in i gruppträningslokalen och övar en ny zumba koreografi innan jag går hem!! Tänkte bara köpa en Celsius i varumaskinen först så jag skulle få lite ny energi.. och DÅ var olyckan framme!! Varumaskinsjävlen BET MIG i fingret!! Ajajaj

Hela nagelbandet bet den av, det blödde rätt ymnigt, korten är skakiga för att jag inte kunde hålla stilla:P hela jag skakade:POch inget plåster hittade jag, men man får inte vara dum, jag knöt en liten pappersbit runt fingret för har jag sagt att jag ska öva zumba så övar jag zumba!!

Såhär glad var jag efter jag hade övat zumba i 30min.. svettig som attans :P
Sedan åkte jag på apoteket och köpte plåster :P
 
Aja, det var ju tur att det inte var värre än ett uppätet nagelband!! Jag får vara försiktig resten av dagen ;)
 
Puss
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: