linneamaria.blogg.se

2013-09-19
12:12:00

Everyday makeup
Börjar sent idag men har ändå varit upp i ottan..
Så därför han jag sminka mig lite mer än jag oftast brukar till vardags..
såhär ser det ut:

 
 
Ser ni på närbilden hur sjukt torr min näsa är :O
fult, men vafasen jag ger er the real deal, här retuscheras ingenting ;) (jo ibland kommer jag göra det men nu har jag inte tid :P)
 
Jag har använt:
Bas
Skin Serum (MUS)
Matt foundation Vanilla (MUS)
Compact Powder Transcludent (MUS)
Sunpowder Beam (MUS)
 
Ögon:
Eyeprimer Potion (Urban Decay)
Ögonbrynspenna nr.1 (MUS)
M/S Vanilla (MUS)
M/S Smog (MUS)
M/S Forrest (MUS)
mörk skugga från Sephora-palett
cake eyeliner Black (MUS)
Multilash mascara (MUS)
 
Kinder:
Marble blush Breccia
 
enkelt och snyggt :) Vill ni att jag ska göra en tutorial på en sånhär sminkning eller fixar ni det själva ;)
 
OCH här ser ni också min nyklippta lugg!!
 
Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: