linneamaria.blogg.se

2013-09-25
12:04:00

Bästa köpet
Årets kanske bästa köp är alltså redan avklarat!!
Och om jag inte misstar mig så är det håroljan Orofluido som står för det :)

 
Jag visade den för er för nån vecka sedan, så hade jag jag ännu inte provat den!!
Jag kan bara säga att den är magisk för mitt torra, lockiga hår!!
Jag har egentligen länge kännt att mitt överhår där bak skulle behöva klippas, men nu känns det inte längre!!
Håret blir babylent!! Nästan FÖR lent!!
 
Så till alla er som söker den perfekta håroljan, SLUTA LETA!!
 
Här är den!

Denna är på 30ml (tror jag) och kostar 99:-, och man behöver så ultralite så den kommer räcka i evigheter!!

Jag lägger i den i fuktigt hår efter jag duschat och håret blir inte fett överhuvudtaget!!
 
Magi på flaska :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: