linneamaria.blogg.se

2013-09-29
20:39:31

Alltså sorry
Alltså sorry för noll inlägg idag!!

Det har bara varit en latdag idag.. 
Har virkat kroppen på min kanin färdigt och börjat med ena armen som också snart är klar!!
Bara en arm, två ben, två öron och en svans kvar då :P
 
har tjafsat med datorn en massa också, som inte vill ha powerpoint på sig.. suck..
 
Åkte sedan till mamma och pappa för middag :)

Sen har jag skaffat mig en ny pojkvän.. eller iaf ny frilla på min pojkvän :) 
Men han är som en ny pojkvän :P
Hunkig värre blev han ;)
 
Nu ska vi gå en promenad innan jag ska lägga mig för att sova!!
 
(Förlåt, jag hatar såna här inlägg!! "Idag har jag det, idag har jag det, idag har jag det" men bättre än inget inlägg alls va?)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: