linneamaria.blogg.se

2013-10-01
18:12:49

Bara en känsla

Jag känner mig bara allmänt grinig, trött, sliten, gnällig, utmattad, tråkig, sur, tvär osv osv just nu!!
Det är fasen inte roligt!!
Mest att jag är så vansinnig trött, det blir så jobbigt på jobbet!! Ja när jag kommer hem också, för då är jag ju ÄNNU tröttare!
Jag orkar inte städa eller diska.. Jag orkar ingenting! Jag vill bara ligga i sängen och sova eller slöa på soffan!!
Jag är så trött att jag helst skulle vilja krypa ihop till en liten boll och bara gråta!! Också ska någon sitta och tycka synd om mig och bara stryka mig över huvudet och säga att allt blir bra!!

Vad allt detta beror på tar vi en annan gång...... Och hälften vet jag väl inte, men det är klart att jag har vissa saker som tynger mig lite extra just nu!!

Gnäll gnäll.. Förlåt..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: