linneamaria.blogg.se

2013-08-28
16:17:41

Trapphyllan del 2
Jag visade ju er hur jag höll på måla min "trapphylla" tidigare i veckan (eller var det i helgen!?).
Jag målade den iaf färdig på lördagkväll, sen fick jag uppbåda all min lilla ork på söndagen för att bära upp den till sminkrummet!! 
Såhär ser den ut när den står på plats!!Och såklart skulle Smilla upp direkt och kolla läget!! Hon gick i "trappan" både upp och ned:P gullegrisen!!
Tanken är INTE att MUS påsarna skall vara där sen!
Det är bara det att jag inte har några lådhurtsar till sminkbordet än så den mesta förvarningen blir lite bristfällig just nu:P
Men det blev jag rätt snyggt ändå!!
 
Egentligen är det lite tråkigt att den är vit, men den är så sjukt dryg att måla så det är liksom inte värt att tänka "Jag målar den turkos, och blir jag less så kan jag bara måla om den" nej vit fick den bli.. och det blir nog bra :P
Jag får ha desto mer färgglada saker i den!!
 
Såhär såg den ut innan!! Kommer ni ihåg!? lite skillnad va!?
Jag har alltså:
Slipat, grundmålat och målat två varv lackfärg Antikvit!! Tänk er att måla alla dessa vinklar och vrår, suck.. :P
MEN!! Jag är iaf sjukt nöjd!!
Speciellt när Johan som inte tyckte den var något bra köp från början, nu tyckte att den var "för fin" för att "bara" stå i mitt sminkrum :P Hah sa jag :)
 
puss på er!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: