linneamaria.blogg.se

2013-08-23
15:38:00

Trappen

Tror inte jag visade detta i min förra blogg!?
Men då visar jag det nu!!
Vi har ju renoverat vår trapp som var i furu och hade en rödorange matta på trappstegen..... Inte snyggt :P jag ska visa en före bild sen ;)

På väggen i den nedre delen var det en vit strukturtapet som sett sina bästa dagar!!
Vi funderade på vad vi skulle ha på väggarna och tillslut blev det råspont!!
Gunnar och Johan har pysslat med kapningen medans jag och Lena målat!!
Vi målade med en färg som heter renova isotop som innehåller kvistlack så man slipper kvistlacka ;)
Så vi målade första varvet innan vi satte upp det och målade andra varvet på plats!!
Jag tycker personligen att det blev ursnyggt!!
Jag skulle kunna råsponta varenda vägg i hela huset!! Det är sjukt snyggt!! Känner jag mig själv rätt kan det lätt bli nån fler vägg ;)

Ber om ursäkt för sjukt kassa lite halvsuddiga mobilbilder!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: