linneamaria.blogg.se

2013-08-28
15:51:21

JAG VILL TRÄNA NU!!
Fan vad jag vill att denna jäkla förkylning ska vara över nu!!
Jag vill komma igång ordentligt och träna NU!!
Jag är till och med sugen på att springa.. sneglade ner mot barfotadojjorna imorse och blev så jäkla sugen att det var nära att jag for och sprang ändå!!
 
Själva förkylningen är iofs bättre, just nu är det ländryggen som är värst!
Den gör så förbannat ont så jag vill bara gråta ibland :(
 
Låg på spikmattan en stund mitt på dagen och då kändes det plötsligt BRA, men så efter en timma igen kom det smygandes tillbaka :/
 
Jag längtar efter att pusha min kropp till bristningsgränsen med vikterna i gymmet, jag längtar efter att springa tills det känns som hjärtat ska hopppa ur, jag längtar efter långa promenader och jag vill slänga och svänga med hela kroppen på Zumban!!
Imorgon ska jag iaf hålla i zumba, så det får banne mig gå!!
Det får bli startskottet!! Nu jäklar!!
Håll i er, för snart kör jag ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: