linneamaria.blogg.se

2013-09-15
15:48:00

Produktlista "Jobbdag"
Och här kommer produktlistan för "Jobbdag":

Bas:
Skin serum (MUS)
Matt foundation Vanilla (MUS)
Cover all mix (MUS)
Blothning powder (MUS)
Sunpowder Beam (MUS)
 
Ögon:
Eyebrow pencil nr.1 (MUS)
Smog (MUS)
Hightechlighter Sundust (MUS)
MS Vanilla (MUS)
MS Xocoatl (MUS
MS Monty (MUS)
Eyedust dust (MUS)
Eyedust Extravagance (MUS)
cake eyeliner black (MUS)
eyelinerpen vanilla (MUS)
Multilash mascara (MUS)
 
Kinder:
Marble blush Breccia (MUS)
MS Cosmopolitan (MUS)

Läppar:
Lipstick Poppy (MUS)
 
den här bilden såg man bäst på, men här ser jag också att jag måste suddat bort en liten prick närmast fransraden.. aja :P inget att göra något åt nu :P
Detta var iaf en helbrun makeup med lite schysst shimmer och grejer.. ååh det är så svårt att fånga bra på bild :P
 
Gillar förövrigt längden på mitt hår nu!! Förutom luggen på den där bilden, men nu är den ju nyklippt som jag sa igår och mycket snyggare :)
Har dock bokat klipptid om 3 veckor tror jag att det blev!! Det kommer nog behövas då :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: