linneamaria.blogg.se

2013-10-24
15:19:28

rekord!
Första dagen denna vecka som jag inte vaknat med huvudvärk!!
Skönt!!
Dock så smyger den sig på nu, men det är ju fantastiskt att klockan ändå hunnit bli 15.15 innan den kom!!
Det är ju någotslags rekord denna vecka!!
 
Jag måste lura med mig Johan till Umeå typ på lördag för att välja ut nytt golv till tvättstugan!
Jag tror jag vet ungefär vad jag vill ha, hoppas bara att det finns något sånt och att Johan också är med på det!!
vore man lite modig skulle jag göra såhär. grönt golv :D
 
men vi ska satsa på något som man förhopningsvis inte blir less på i första taget :P
 
puss

Kommentar:
#1: Ida

Ja, coolt var det sannerligen! Men som du säger...nåt som håller länge stilmässigt är ju att föredra. Särskilt i tvättstugan. Där hänger man ju inte så ofta.

2013-10-24 @ 18:00:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: