linneamaria.blogg.se

2013-10-29
12:13:42

Purplesmoke igen
Ledsen att dom utlovade bilderna inte kom upp i söndags..
jag var så totalslut efter jobbet och sedan blev det yoga osv osv under kvällen!!

Men här kommer dom iaf:
 
Som ni förstår på namnet så är det en lilaaktig sotning :)
Jag orkar inte skriva någon produktlista, funderar ni på något så får ni fråga!!
Som ni ser har jag sminkat den mer utdragen än vad jag brukar göra!
Jag har ju väldigt runda ögon så 99 av 100 gånger så sminkar jag runda former i mitt smink, för att jag tycker att det passar bättre till mina ögon.
Men ibland är det kul att sminka mera "kattögon" men för att det ska se som bäst ut på mig så får jag nypa ihop ögonen lite på bild :P haha
 
Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: