linneamaria.blogg.se

2013-10-07
23:04:52

För jag är inte riktigt som andra jag!!
Det blev en rätt lugn kväll precis som jag skrev!
Det enda "spektakulära" som hände var att Johan ringde mig och bad mig komma och möta honom efter vägen när han var på väg hem från sin mamma och pappa!!
Då bestämde jag mig för att ta med Smilla i koppel :) 
Hon var så duktig och jag bar henne bara små snuttar av vägen!
Och på vägen tillbaka efter vi mött Johan så gick hon i princip hela vägen själv!! 
Det är inte alla som kan ta ut katten i koppel och katten går fot ;) 


Att vi har en speciell katt är det ju igen tvekan om :)
Hon har gått säkert 1,5km:) hon var trött när hon kom hem!

Sötkatten

Kommentar:

Fina, fina Smillan. Hon har en härlig stil och påminner en del (både attitydsmässigt men även annars) om mamma katt. Vad duktig hon är på att gå i koppel, det kan man inte säga om Jivara i alla fall! Tror det runt 20 min att gå runt vårt hus ;) men då tränar vi henne väldigt sällan.

Pussa vackra och duktiga Smilla och hälsa Johan! *kram*

2013-10-08 @ 17:40:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: