linneamaria.blogg.se

2013-11-21
20:19:21

gnäll gnäll
Ja herregud..
Det får verkligen aldrig vara lätt.....
under hösten har vi ju hållit på att renovera en vattenskada och det går långsamt nå fruktansvärt!!
Vi har ju i perioder varit utan vatten, och ett tag fick vi stänga av vattnet till och från så fort man skulle använda det!!

Och tidigare i veckan så vet ni ju att vi var utan vatten pga att robertsfors var helt utan vatten i typ två dagar!!
Så kom vattnet äntligen tillbaka och dom körde igång igen! Härligt :)

Kom hem från jobbet kring ett och då berättar dom glatt att vi är helt utan vatten i köket och att vi inte har något varmvatten!!
Yes..
Så jag kan inte köra diskmaskinen, och visst handdiska är väl inte så jobbigt när man har vatten i kranen..
Men jag fick springa till badrummet uppe och hämta vatten i vattenkokaren och sen hämta en hink att fylla med kallvatten i duschen..
fyllde sedan en stor kastrull med vatten och kokade upp också..
sen kan man ju fasen inte skölja heller utan då hällde jag upp kallvatten i en skål där jag fick doppa allt.......
Omständigt!? Jo tack!!
Och vi lär vara utan ett BRA tag!!
Dom kunde eventuellt fixa en provisorisk varmvattenberedare så vi iaf har varmvatten..
men det blir inte förrän efter helgen iaf..

Hell yeah!

Sorry för gnäll, men ibland blir man lite less när saker som jag redan tycker är dryga blir ÄNNU drygare!!

Ha en skön kväll iaf!!
Jag överlever ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: