linneamaria.blogg.se

2013-12-20
19:30:39

Lätt abstinens
Nu börjar jag få lite lätt abstinens!! 
Jag har inte tränat sedan tisdag morgon!! 
Onsdag hade jag ju planerad vilodag, men igår torsdag så var jag alldeles för trött för att kliva upp tidigare och träna på morgonen och hela kvällen blev som ett kaos både före och efter Tabatan så det var liksom inte läge att göra det då!! 

Med facit i hand borde jag ja åkt idag när jag faktiskt lyckades sluta tidigare på jobbet, men återigen för trött!! 

Vi är nu hos Johans föräldrar där vi ätit tacos till middag och strax ska vi dricka glögg!!

Men imorgon blir det gymmet direkt när jag vaknar! Också ska jag dra med mig Carro och köra ett pass Tabata på söndag så jag själv får prova mina egna pass :)

Jag är rädd att jag ska tappa mitt flow om jag väntar för länge med att träna!!

Alltså ligger jag ett träningspass back denna vecka (ni kommer ihåg min plan för veckan) ett ben pass.. Om jag hinner så blir det nog både ben och biceps/rygg imorgonbitti!! Det får bli ett låååångt pass :) 

Puss

Har ni sett mina rosa slingor förresten? Dom skymtar lätt på bilden.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: