linneamaria.blogg.se

2013-12-30
09:13:05

Blue smoke
Idag ska jag jobba!! Jag är påväg att åka precis nu!!
Jag börjar inte förrän klockan 13, men jag hade tänkt hinna shoppa lite först ;)

Såhär ser jag iaf ut:
 
Hinner inte skriva några produkter nu, vet inte om ni läser det ändå ;)
Kom och hälsa på mig på make up store om ni är inne mellan 13-19 :)
 
Bilderna är tagna med mitt nya objektiv som jag fortfarande håller på att lära mig..
man ser på många av bilderna som jag tog att fokuset ligger tokigt, men det är för att det är så kort skärpedjup på dom, som ni ser på närbilderna så är håret till och med suddigt för att det ligger utanför skärpan ;)

Så på vissa bilder var det typ bara skärpa på näsan :P
Det svåra med att fota sig själv!!!!
Puss på er!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: