linneamaria.blogg.se

2013-09-11
18:08:53

Usch
åååh, jag började denna onsdag med att försova mig :(
Jag var sådär obeskrivligt trött igårkväll men tänkte att jag skulle kliva upp lite tidigare för att duscha!
Men jag har inte ens hört något alarm..
jag vaknade 06.22 och jag börjar jobba 06.30.. suck!!
men ändå var jag på jobbet påklädd, lätt sminkad och med nyborstade tänder ca 15-20 minuter senare.. rätt bra jobbat va :P
Men sen är ju hela dagen förstörd:P

Nu sitter jag och taggar för Zumba, har precis tejpat benen och håller som bäst på att dricka en celsius!!
 
Bästa smaken ;)
 
Och ja, jag behöver måla naglarna!! Men jag ska jobba på Mus på lördag så jag målar nog på fredag så det verkligen håller sig snyggt!!

Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: