linneamaria.blogg.se

2013-09-06
21:10:47

Special Ops!!
Jag hade bestämt mig för att träna idag.. lite tufft när man jobbar 06.30-16.30 att hinna med..
Speciellt när jag var helt död när jag kom hen från jobbet!!
La mig iaf och power nappade i ca 25min och sen lagade jag mat osv.. vi åt middag halv sju :P
 
Smälte maten en stund och tänkte att jag skulle dra ut och springa lite intervaller.. men det blev fort mörkare och mörkare..
Aja tänkte jag jag åker på gymmet och springer intervaller.. fortfarande opeppad..
Byter om och är nära att ge upp när jag öppnar Dolph Lundgrens bok fit forever och snabbgenomsöker..
 
Special Ops.. 15 minuter träning utan att behöva några som helst redskap..
Perfekt!!
Springer ner till vårat gym och kör!! Sjukt jobbigt var det, det blir ju rätt intensivt!!
Men det var ett riktigt bra program ändå!!
Avslutade med lite stretching och sen övade jag lite handstående från AV Handstandguide!!
Ska bli roligt att se om jag fixar det, köpte hem guiden i juni men har inte övat sedan dess, men fick ny lust och energi nu.. tror det får bli ett av mina mål i 100 grymma dagar.. att komma en bra bit påväg om inte hela vägen!!
 
Jag ska hålla er uppdaterade!!
Känns skönt att jag tog mig i kragen och körde trots att jag var sjukt trött och opeppad!!
Nu går snart startskottet för mina 100 grymma dagar!!
 
Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: