linneamaria.blogg.se

2013-09-15
09:38:00

Produktlista "bortbjudna"
Här kommer en utlovad produktlista för makeupen jag gjorde i fredags!!

Min bas var:
Skin serum (MUS)
Matt foundation Vanilla (MUS)
Cover all mix (MUS)
Blothning powder (MUS)
Sunpowder Beam (MUS)
 
Ögon:
Eyeshadow Primer Potion (Urban Decay)
Highlight (Kryolan)
Tuch (MUS)
Lagoon (MUS)
Smog (MUS
Eyebrow pencil nr.1 (MUS)
Cake eyeliner black (MUS)
Eyeliner Vanilla (MUS)
Multilash mascara (MUS)
 
Kinder:
Marbleblush Breccia (MUS)
 
Jag tror att jag fick med allt iaf!!
Nu är det ju svårt att se något då jag inte fick några bra närbilder!!
Men Tuch är iaf en mörk brunblå skugga som är SVINSNYGG (men den har utgått i sommar) och den kombinerade jag då med Lagoon som är ljusblå!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: