linneamaria.blogg.se

2013-09-15
11:04:18

Peppad
Åååh jag är så peppad inför nästa vår och sommar när vi ska gräva om trädgården!!!!!
 
Ja ni hör ju.. sommaren är knappt slut och jag längtar redan till Maj :P
haha
näädå, det ska bli jättetrevligt med höst och vinter också! Men planeringen börjar snart och jag ska beställa hem lite vårlökar tänkte jag som jag ska plantera!!
Det är ju sådär lagomt jobbigt ;)
 
Jag tror heller inte att jag ska lägga ner alltför mycket tid på att klippa bort gammalt i rabatterna, jag har hört så dubbla budskap om det!!
I princip ALLT ska ju flyttas och grävas om :P puuh!!
 
Men det är ju trevligt om det kommer lite vårblommor!!
Så det blir nog lite tulpaner och kanske något mer!! Dom är ju bara att flytta sen om det är perenna vårlökar!!

Här shoppar jag: odla.nu dom har erbjudande just nu, om man köper vårlökar för 300:- så får man med ett bonuspaket med 20st krokusar, shoppar man för 500:- får man med 100st krokusar!! Jag tror jag nöjer mig med första bonussteget.. även om det är lockande att handla mer och sjukt svårt att välja!!

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: