linneamaria.blogg.se

2013-09-17
10:18:00

Nytt :)
Jag har länge varit less på min börs som verkligen har börjat gjort sitt!Dom blir ju rätt slitna efter ett tag!!När jag först tänkte på det så tänkte jag att den typ var 2år gammal..men så såg jag den röda garnstumpen som sitter i den, den klistrade jag dit när vi flyttade ihop i lägenheten för att veta vilken rödfärg det var på mattan i vardagsrummet!!
Vi flyttade alltså ihop i mars 2009, så ja 4,5år har jag haft den!! MINST!!
Så för typ två veckor sedan bestämde jag mig för att börja leta en ny!Jag kunde inte riktigt bestämma mig så jag köpte 3st på ebay ;)Men dom kostar ju typ 10-20kr styck så vad spelar det för roll??Igår så kom den första och den största och den bästa ;)
såhär såg det ut innan:
Och såhär ser det då ut nu!!Jag är också ganska kräsen när det kommer till hur den ska vara, myntfacket får inte vara placerat så att jag måste stänga resten av börsen för att öppna det, eller att jag måste stänga myntfacket innan jag ska ta ut sedlar eller kort!!
Fattar ni!?myntfacket måste vara i själva börsen!!
Denna är också så pass stor att jag kan ha telefonen i den också :DGreat!!Också är den ju gul på insidan!! Mycket tjusigt!!nu får vi se om jag kan vänja mig!
Annars kommer det ju två till i brevlådan inom en inte allt för avlägsen framtid ;)
puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: