linneamaria.blogg.se

2013-09-22
11:43:26

Nytt sovrum!?
Det känns som om vi fick ett nytt sovrum tack vare kardborren jag klippte igår!!
(lite mer jobb ligger också bakom såklart)
 
Min kära sambo jobbar natt, vilket betyder att han sover på dagen!!
Han har haft lite svårt med det att sova när det är ljust så det här har varit den tillfälliga lösningen (läs ca 8-9månader)..

Ett stort lakan som suttit fast över gardinstången, och sedan två påslakan.. snyggt? Nejdå, inte alls :P Funkat!? sådär va!? (notera även Johan som sover på bilden)

Nu har jag fixat måttsydda mörkläggningsgardiner i beige som sätts fast med kardborre!! Och helt plötsligt har vi vårat sovrum tillbaka!!
Lite skillnad :)
 
Jag lägger upp mer bilder som jag tagit under arbetets gång i ett annat inlägg!!
Puss på er!!
 
 
 

Kommentar:
#1: Mamma

Det där blev ju jättebra!

Svar: Visst blev det :) är riktigt nöjd måste jag säga!!
Linnea

2013-09-22 @ 18:00:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: