linneamaria.blogg.se

2013-09-17
12:00:58

Kommer ni ihåg?
Ni kanske kommer ihåg att jag visade er aspirinmasken i fredags!?
Nu har det ju gått några dagar sedan dess, jag vet inte om det berodde på den eller på något annat men det känns som om småfinnarna jag har börjat läka ut, och det har inte kommit desto fler nya!!
Nu sitter jag med den på mig igen och det ska bli spännande att se hur det känns kanske till helgen!!

För det är ju som med all annan hudvård, ingenting fungerar ju efter en gång!! Det är ju inte så att finnen dör och ärret bleks bort under dom 20 minutrarna du har masken på dig (eller vad det nu är).
Allting med huden tar ju tid, det ska bildas ny hud osv..
 
Som sagt, jag ska försöka hålla er uppdaterade på hur det fortskrider!!

Jag har också köpt en annan honung, den jag grävde fram sist var nog inte så fräsch :P nu har jag köpt I eco's honung, alltså ekologisk!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: