linneamaria.blogg.se

2013-09-16
18:06:47

Jahapp
Jaha såhär kan det blir dagen efter man provade Yoga!!
Jag kände att det kändes lite ömt i axlarna och att något krasade när vi gjorde en stretchövning för just axlarna, och nu får man ju sota för det trots att jag inte fortsatte när det gjorde ont :(Vilka jäkla axlar jag har, dom är så himla känsliga!!Nu hoppas jag på att lite stabiliserande kinestiotejp och lite smärtstillande ska råda bot på detta!!
Jag tänkte ändå åka ner på gymmet på en stund, men såklart inte överanstränga axeln om den säger ifrån! Isf får det blir en promenad eller nått istället!!
Jag avbokad i alla fall funktionella träningen imorgon då den är svårare att anpassa.. Carro som hade glömt att boka in sig innan passet blev fullbokat fick ta min plats istället :) Så det blev ju bra!!
Håll tummarna nu på att det snabbt blir bättre! 
Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: