linneamaria.blogg.se

2013-09-14
19:41:06

Helt knäckt

Shit.. Att man kan bli så knäckt av att jobba några timmar!?
Men jag kände huvudvärken komma smygandes där kring ett så när jag kom hem så la jag mig i sängen.. Har nu sovit i nästan två timmar, men kunde knappt öppna ögonen :P

Aja.. Det var en bra dag i alla fall!! Riktigt skönt tryck i butiken och många härliga kunder!!

Jag passade på att få luggen klippt innan jag började jobba också!! Grymt grymt :) så nu är den sådär härligt superkort igen!! Jag ska visa när jag inte ligger i kolmörker:P
Ska också prova orofluido hårolja!! Se om den ger nån effekt på mitt torra hår!! Jag har HÖGA förhoppningar!!
Också köpte jag en ny eyeliner på jobbet, rätt schysst sådär till vardags bara för att komplettera mascaran!!
Det kanske inte syns så bra på bilden men den är mörklila:)

Jag visar den såklart på någon dag!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: